A L'AULA DE RACONS JUGAM D'UNA MANERA MOLT ESPECIAL. TENIM UN BAR, ON HI HA EL CAMBRER/A QUE SERVEIX ALS CLIENTS, UN SUPERMERCAT AMB UN CAIXER/A QUE COBRA ALS QUE HI VAN A COMPRAR I MOLT AVIAT ES POSARAN EN MARXA LA SABATERIA I EL RESTAURANT. CADA INFANT TÉ ELS SEUS DOBLERS I AMB ELLS HA D'ANAR AL BAR A PENDRE UN CAFÈ O UNA COCA-COLA, A FER LA COMPRA AL SUPERMERCAT... PERÒ HA DE CALCULAR QUE ELS DOBLERS PER NO GASTAR DE MÉS I TAMBÉ HA DE PROCURAR QUE LI TORNIN BÉ EL CANVI! UNA MANERA DE SUMAR, RESTAR, FER APROXIMACIONS...SENSE ADONAR-SE'N! QUINA MANERA MÉS DIVERTIDA DE JUGAR AMB LES MATEMÀTIQUES!!!
EN EL AULA DE RINCONES JUGAMOS DE UNA MANERA MUY ESPECIAL. TENEMOS UN BAR, DONDE HAY UN CAMARERO / A QUE SIRVE A LOS CLIENTES, UN SUPERMERCADO CON UN CAJERO / A QUE COBRA A LOS QUE VAN A COMPRAR Y MUY PRONTO SE PONDRÁN EN MARCHA LA ZAPATERÍA Y EL RESTAURANTE. CADA NIÑO/A TIENE SU DINERO Y CON ÉL DEBE IR AL BAR A TOMAR UN CAFÉ O UNA COCA-COLA, HACER LA COMPRA EN EL SUPERMERCADO ... PERO DEBE CALCULAR EL DINERO PARA NO GASTAR MÁS DE LO QUE LE HEMOS DADO Y TAMBIÉN DEBE PREOCUPARSE DE QUE LE DEVUELVAN BIEN EL CAMBIO! UNA MANERA DE SUMAR, RESTAR, HACER APROXIMACIONES ... SIN DARSE CUENTA! QUÉ MANERA MÁS DIVERTIDA DE JUGAR CON LAS MATEMÁTICAS!
No hay comentarios:
Publicar un comentario